Jak učiním e-shopovou objednávku­­? 

Vyberte produkt, který si chcete zakoupit. Vybraný produkt si pomocí tlačítka „Koupit“ vložte do košíku. Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje. Pokud jste zvolili osobní odběr na prodejně, své zboží si vyzvednete na konkrétní prodejně, kterou jste si zadali. Pokud jste vybrali některého z přepravců, doručíme Vám zboží až na místo určení. Zbývá už jen vyplnit dodací údaje. Pokud jste u nás registrovaný, vyplňte Vaše přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a využívat věrnostních výhod, nebo nakoupit jednorázově bez registrace. Odesláním košíku začneme Vaši objednávku zpracovávat. O všem dalším budete informováni e-mailem na adresu uvedenou v dodacích údajích.

 

 Jak zjistím stav své objednávky? 

Zákazník je průběžně informován o stavu své objednávky prostřednictvím zaslaných notifikačních zpráv do svého e-mailu.

 

 Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?

Pokud je zvolen osobní odběr na prodejně, zasílá prodejna zprávu zákazníkovi, až když je objednávka kompletní. V případě, kdy je zboží zákazníkovi zaváženo naším firemním vozem je zákazník telefonicky kontaktován prodejnou z důvodu upřesnění a potvrzení termínu závozu. V případě, že jsme vaši objednávku již předali dopravci, obdrželi jste od nás na emailovou adresu kód zásilky, pod kterým ji můžete na stránkách dopravce sledovat.

 

 Je možné sloučit objednávku, či změnit zboží v objednávce?

Sloučení již vytvořených objednávek, přidání či změna zboží v již vytvořené objednávce není z technických důvodů bohužel možná.

 

 Mohu změnit v objednávce dopravce, prodejnu k vyzvednutí zboží, či adresu doručení?

Změnu dopravce či výdejního místa po dokončení objednávky již bohužel není možné provést. Přejete-li si zboží dodat na jiné výdejní místo či jinou přepravní společností, prosíme, stornujte objednávku na emailové adrese mountfield@mountfield.cz a zadejte novou, s požadovaným typem dopravy. V případě změny doručovací adresy je toto možné jen do okamžiku zahájení expedice, prosíme, kontaktujte naší zákaznickou linku mountfield@mountfield.cz  nebo 327 777 111.

 

 Jak změním způsob platby v objednávce?

Změny plateb např. na platbu převodem předem z technických důvodů neumožňujeme. Platbu on-line můžete v případě neúspěchu zopakovat a to po přihlášení do svého zákaznického profilu stačí v sekci Moje objednávky zvolit tlačítko "Provést platbu".

 

Je možné provést výměnu zakoupeného zboží za jiné?

V případě, že Vám zboží zakoupené přes e-shop nevyhovuje, můžete jej vrátit ve 14-denní lhůtě a na prodejně provést výměnu zboží za jiné, které Vám bude vyhovovat.  E-shopovou objednávku můžete vrátit ve lhůtě 14 dní na adresu: Mountfield a.s., Všechromy 56, 251 63 Strančice. Zásilka musí obsahovat: nepoužité zboží zabalené zpět do krabice, kopii faktury, číslo ankovního účtu, na který chcete zaslat finanční částku a označení zásilky „vratka e-shop“.

 

 Jak mohu stornovat objednávku?

Objednávku můžete stornovat na emailové adrese mountfield@mountfield.cz , a to až do okamžiku expedice. Pokud Vám přišla zpráva o expedici Vaší zásilky, zboží nepřebírejte, vrátí se zpět k nám. Jestliže jste objednávku hradili předem, pošlete nám, prosím, přes emailovou adresu číslo účtu, na který Vám máme peníze vrátit. Nezapomeňte uvést číslo objednávky, o kterou se jedná.

 

Je možné prodloužit lhůtu k vyzvednutí zboží z objednávky na prodejně?

Na vyzvednutí objednávky máte vždy 6 následujících pracovních dní po dni, kdy obdržíte SMS a e-mailovou zprávu s informací, že je pro vás zboží připraveno k převzetí. Pokud nestihnete svoji objednávku převzít, je stornována. Máte-li o zboží i nadále zájem, prosíme, zašlete nám požadavek o prodloužení lhůty k vyzvednutí zboží na mountfield@mountfield.cz   nebo nás kontaktujte na tel. 327 777 111.

 

 Uhradil jste objednávku pod špatným variabilním symbolem?

V tomto případě nám prosím zašlete potvrzení o provedené transakci. Nezapomeňte do předmětu uvést číslo Vaší objednávky. Platbu na základě těchto podkladů dohledáme a spárujeme ji s Vaší objednávkou, aby byla objednávka co nejdříve vyřízena. 

 

 Nejste si jisti, že se uskutečnil převod platby za Vaši objednávku?

Nahlédněte do Vašeho internetového bankovnictví. Pokud je u platby uveden správný účet a správný variabilní symbol, platba v pořádku proběhne. Máte-li i nadále pochybnosti, je možné nám zaslat potvrzení o provedené transakci na mountfield@mountfied.cz  Nezapomeňte prosím uvést číslo Vaší objednávky.

 

Jak nakoupit zboží na splátky?

Veškeré informace spojené s možností nákupu na splátky naleznete na stránce Prodej na splátky http://www.mountfield.cz/sluzby/splatkovy-prodej. Nákup zboží na splátky je možné provést v případě, že celková hodnota objednávky je vyšší než 3000Kč.

 

Je možné zaplatit stávající objednávku platební kartou na prodejně?

Na všech našich prodejnách lze použít k úhradě platební kartu. Zda budete platit hotově nebo kartou, se můžete rozhodnout až na místě. 

 

Když objednám zboží přes e-shop s převzetím na prodejně, můžu si objednávku převzít ihned?

Pokud zvolíte osobní převzetí na prodejně, objednávku Vám na prodejnu doručíme do 4 pracovních dnů. Vytvoření objednávky přes e-shop není zároveň rezervací zboží na prodejně. Takové objednávky se na prodejny zavážejí z centrálního skladu. Jakmile je zboží pro Vás připravené k vyzvednutí, odesíláme Vám email, nebo SMS zprávu.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás.