Jak mohu vrátit zboží zakoupené přes e-shop v rámci ochranné lhůty?

Zboží můžete doručit buď osobně na některou z našich poboček, nebo poštou na adresu: Mountfield a.s., Všechromy 56, 251 63 Strančice. Zásilka musí obsahovat: nepoužité zboží zabalené zpět do krabice, kopii faktury, číslo bankovního účtu, na který chcete zaslat finanční částku, označení zásilky ,,vratka e-shop“, důvod vrácení.  Zboží se prosím snažte vracet vždy nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než bylo nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud obal již nemáte, odstoupit od smlouvy můžete i nadále, může tím však dojít ke snížení hodnoty zboží.

 

Kdy dostanu zpět své peníze za vrácené zboží?

Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.

 

Moje zboží objednané přes e-shop dorazilo poškozené. Na koho se obrátit?

Uplatněte prosím reklamaci e-mailem na adrese: eshop@mountfield.cz, v případě poškození zásilky musí kupující sepsat s přepravcem protokol o poškozené zásilce a tento bez zbytečného odkladu zaslat na výše uvedenou e-mailovou adresu,  nebo poštou na adresu prodávajícího. Reklamaci lze také uplatnit v kterékoliv provozovně prodávajícího. Seznam provozoven je uveden ZDE.

 

Jak se řeší reklamace objednávky, když mi v balení něco chybí?

Kontaktujte nás prosím telefonicky, nebo emailem ohledně podrobností včetně čísla objednávky. Zboží obratem posíláme na Vaši adresu.

 

Jak se řeší reklamace objednávky typu: "nepřišlo mi to, co jsem si objednal“?

Máme a využíváme dvě varianty: 1. dostavte se prosím na nejbližší prodejnu Mountfield, kde Vám chybně zaslané zboží vyměníme. 2. Pokud nemáte možnost navštívit prodejnu osobně, napište nám na adresu mountfield@mountfield.cz  veškeré podrobnosti včetně čísla objednávky a my Vám zajistíme přepravce, aby chybně zaslané zboží vyzvedlo, a po doručení posíláme správné zboží.      

 

Jak reklamovat výrobek v rámci záruční doby?

Pokud se domníváte, že výrobek má vadu výrobní nebo materiálové povahy, obraťte se na nejbližší servisní středisko Mountfield, uplatněte reklamaci a předejte výrobek k posouzení. Spolu s reklamovaným výrobkem je nutné předložit potvrzený záruční list nebo doklad o koupi. Po uplynutí 2 let záruky je nutné předložit potvrzený záruční list.

 

Jak zjistím průběh a stav servisní zakázky či reklamace?

Jakmile je reklamace vyřízena, informujeme Vás o výsledku e-mailem, či sms zprávou. V případě dalšího dotazu prosíme, uveďte číslo servisní zakázky či reklamace, rádi Vám zodpovíme Váš dotaz na mountfield@mountfield.cz . Stav reklamace je možné zjistit zde: http://www.mountfield.cz/sledovani-servisni-zakazky sledování servisní zakázky.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás.