Reklamace a vrácení zboží

V této sekci najdete spoustu praktických rad pro případ, že chcete zboží zakoupené přes e-shop v rámci ochranné lhůty vrátit. Dozvíte se, jak postupovat, kam zboží doručit nebo kdy dostanete peníze zpět. Zjistíte také, jak postupovat, když zboží dorazilo poškozené nebo když v balení něco chybí. Najdete zde i možnosti reklamace v rámci záruční doby a řadu dalších důležitých informací.
Reklamace a vrácení zboží

Jak mohu vrátit zboží zakoupené přes e-shop v rámci ochranné lhůty?

Zboží můžete doručit buď osobně na některou z našich poboček, nebo poštou na adresu: Mountfield a.s., Všechromy 56, 251 63 Strančice. Zásilka musí obsahovat: nepoužité zboží zabalené zpět do krabice, kopii faktury, číslo bankovního účtu, na který chcete zaslat finanční částku, označení zásilky ,,vratka e-shop“, důvod vrácení.  Zboží se prosím snažte vracet vždy nejlépe ve stavu, v jakém jste jej přebírali - úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté a v originálním obalu. Spotřebitel totiž odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než bylo nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Pokud obal již nemáte, odstoupit od smlouvy můžete i nadále, může tím však dojít ke snížení hodnoty zboží.

Kdy dostanu zpět své peníze za vrácené zboží?

Platby se snažíme vrátit v co nejkratším termínu, nejpozději do 14 dnů od vrácení zboží a odstoupení od smlouvy.

Moje zboží objednané přes e-shop dorazilo poškozené. Na koho se obrátit?

Uplatněte prosím reklamaci na Vámi nejbližším servisním středisku Mountfield, nebo e-mailem na adrese: eshop@mountfield.cz . V případě poškození zásilky musí kupující sepsat s přepravcem protokol o poškozené zásilce a ten bez zbytečného odkladu zaslat na výše uvedenou e-mailovou adresu,  nebo poštou na adresu prodávajícího.

Jak se řeší reklamace objednávky, když mi v balení něco chybí?

Pokud Vám v obdržené objednávce chybí zakoupené zboží, nebo nějaký komponent k zakoupenému výrobku, kontaktujte nás prosím na e-mailovou adresu mountfield@mountfield.cz. Na základě Vašeho podnětu bude provedena kontrola kompletace Vaší objednávky a následně Vám bude zboží doposláno na Vaši adresu. 

Jak se řeší reklamace objednávky typu: "nepřišlo mi to, co jsem si objednal“?

Máme a využíváme dvě varianty:

  1. Dostavte se prosím s chybně dodaným výrobkem a dokladem o zakoupení na nejbližší prodejnu Mountfield, kde Vám chybně zaslané zboží vyměníme.

  2. Pokud nemáte možnost navštívit prodejnu osobně, napište nám na adresu mountfield@mountfield.cz  veškeré podrobnosti včetně čísla objednávky a my Vám zajistíme přepravce, který chybně zaslané zboží vyzvedne, a po vrácení zboží na náš sklad Vám zašleme správné.  

Jak reklamovat výrobek v rámci záruční doby?

Pokud se domníváte, že výrobek má vadu výrobní, nebo materiálové povahy, obraťte se bez zbytečného odkladu na Vámi nejbližší servisní středisko Mountfield, kde po předložení dokladu o zakoupení, potvrzeného záručního listu a vadného výrobku sepíšete s příjímacím technikem reklamační zakázku. Pokud budete reklamovat výrobek během prodloužené záruční lhůty po uplynutí 2 let záruky, je nutné předložit potvrzený záruční list.

Jak zjistím průběh a stav servisní zakázky či reklamace?

Stav reklamace a servisní zakázky je možné zjistit na našich webových stránkách v sekci „Sledování servisní zakázky“.

Jakmile je Vaše zakázka vyřízena, informujeme Vás e-mailem, nebo pomocí SMS zprávy.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Kategorie článků