Servis

Vše, co potřebujete vědět o servisu strojů. Zjistíte zde, jaký bude orientační termín na vyřízení opravy, zda se musíte dopředu objednávat, jestli můžete přijít do servisu i se strojem zakoupeným jinde než v Mountfieldu, jak je to s reklamací výrobků, Posezonními prohlídkami atd.
Servis

Provádíte opravy strojů zakoupených u jiných prodejců?

Přestože v rámci programu péče o zákazníky vybudovala společnost Mountfield v České republice bezkonkurenčně širokou a dostupnou síť vlastních servisních středisek, opravy strojů zakoupených u jiných prodejců neprovádíme. Na stroje zakoupené u jiných prodejců nemáme k dispozici technické podklady, originální náhradní díly apod.
Informaci, kde je možné provést opravu výrobku, Vám musí podat Váš prodejce. Výjimku tvoří stroje s motory Briggs&Stratton. Na všech servisech zajišťujeme záruční i pozáruční servis a veškeré originální náhradní díly. Pokud je motor osazený na výrobku, jehož servis neprovádíme, provedeme potřebné úkony pouze na samotném motoru.

Je nutné se na servis zahradního stroje objednat?

Malé stroje (pily, tlakové myčky, křovinořezy, rotační sekačky, jednostupňové sněhové frézy, bubnové sekačky…) je možné na servisní středisko dopravit kdykoli během otevírací doby.
Velké stroje (zahradní traktory, ridery, dvoustupňové sněhové frézy a mulčovače) je nutné z důvodu kapacity servisních středisek předem objednat. Objednání servisního výjezdu lze provést osobně na servisním středisku.

Provádíte servis na počkání?

Veškeré servisní úkony jsou prováděny zpravidla na zakázku. Jednoduché servisní úkony, jako je např. broušení řetězu motorových pil, nebo broušení nože u rotačních sekaček se provádí do druhého dne.
V případě, že na servisním středisku nebudou technici plně vytíženi a bude se Vám jednat o drobnou opravu, lze požádat technika, zda by mohla být oprava provedena na počkání. Rozhodnutí je však na servisním technikovi na základě jeho vytíženosti.

Jaký je termín na vyřízení opravy?

Velmi dobře si uvědomujeme, že výrobek máte proto, aby Vám sloužil. Veškeré opravy se proto snažíme provádět v co možná nejkratším termínu, obvykle v rámci několika dnů.  Ve špičce sezóny (zpravidla od dubna do července) mohou být však termíny delší, s ohledem na množství servisních zakázek na našich servisech. Proto našim zákazníkům doporučujeme absolvovat pravidelné posezonní prohlídky a údržby strojů, které probíhají mimo hlavní sezónu. Absolvováním posezónní prohlídky a údržby se výrazně snižuje riziko výskytu závady v hlavní sezóně, což může ušetřit nemalé nepříjemnosti.

Jaká bude cena opravy?

Předběžnou cenu opravy stanoví přijímací technik servisu na základě fyzické prohlídky stroje. Podrobný rozpočet opravy vypracuje servisní technik po příjmu stroje do servisu.

Na co se vztahuje záruka?

Společnost Mountfield jako solidní prodejce přijímá odpovědnost za všechny vady výrobní nebo materiálové povahy, které se v době zákonné záruční lhůty (2 roky), nebo prodloužené záruční lhůty (7 let) vyskytnou na zboží. Záruční doba platí samozřejmě pro všechny součásti a díly stroje resp. zboží. Je-li však v důsledku např. běžného provozu výrobek opotřeben nebo v důsledku mechanického působení nebo nesprávného používání poškozen, pak to nelze považovat za vadu výrobku. Za takové poškození nemůžeme odpovídat a věc tedy nemůže být opravena v rámci záruky bezplatně.

Jak reklamovat výrobek?

Pokud se domníváte, že výrobek má vadu výrobní, nebo materiálové povahy, obraťte se bez zbytečného odkladu na Vámi nejbližší servisní středisko Mountfield, kde po předložení dokladu o zakoupení, potvrzeného záručního listu a vadného výrobku sepíšete s příjímacím technikem reklamační zakázku. Pokud budete reklamovat výrobek během prodloužené záruční lhůty po uplynutí 2 let záruky, je nutné předložit potvrzený záruční list.

Je prodloužená záruční doba podmíněna absolvováním bezplatných posezonních prohlídek?

Prodloužená (3, nebo 7 letá) záruční doba není podmíněna absolvováním pravidelných posezonních prohlídek. Výjimku představují zahradní traktory, dvoustupňové sněhové frézy a mulčovače. Pro uchování prodloužené záruky musí majitelé zahradních traktorů, dvoustupňových sněhových fréz a mulčovačů pravidelně absolvovat posezónní prohlídky.

Můžu zakoupený stroj v České republice reklamovat na Slovensku?

Stroj zakoupený v České republice je možné reklamovat na kterémkoli českém servisním středisku. Reklamace na slovenských střediscích není možná.

Po vytočení tel. kontaktu se mi ozve zákaznické centrum, vyřídím zde svůj požadavek?

Všechny telefonické linky na prodejny, nebo servisní střediska jsou přesměrovány na naše kontaktní centrum, jelikož se technici věnují zákazníkům, kteří prodejnu, nebo servis navštíví osobně. Naši školení operátoři Vám dokáží podat informace ohledně aktuálních skladových zásob na jednotlivých prodejnách, stavu vytvořených objednávek, servisních zakázek, reklamací, technických informací a mnoho dalšího. V případě, že nastane situace, kterou v danou chvíli operátor není schopen s Vámi vyřešit, zadává interní požadavek na řešení vzniklé situace kompetentním pracovníkům k vyřízení.

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz?

Kategorie článků