Jak u nás probíhá výběrové řízení?

Naším cílem je najít ty správné lidi – takové, kteří se ztotožní s našimi vizemi, do svého budoucího týmu zapadnou a budou chtít posouvat sebe i naši společnost kupředu. A protože to leckdy není nejsnazší cíl, běžně se u nás setkáte s dvoukolovým výběrovým řízením, assessment centry nebo psychometrickými a on-line diagnostikami.

Lupa s logem Mountfield
Zaujali jsme Vás?

Najděte svoji práci snů v sekci Volné pozice a zašlete nám svůj životopis. Nezapomeňte vypíchnout praxi, která nejvíce odpovídá pozici, na kterou se hlásíte. Taktéž se nebojte pochlubit svými zájmy, co Vás baví. Vždyť hledáme kolegy, kteří se hodí do našich týmů.

Zaujali jste Vy nás?

Nejpozději do 14-ti dnů pozveme na pohovor ty kandidáty, kteří nejlépe splnili naše požadavky vzhledem ke zvolené pozici. Je možné, že se budeme chtít telefonicky na něco doptat, buďte tedy na příjmu.

První kolo většinou s náborářem

Na prvním kole výběrového řízení se většinou sejdete s naším náborářem, na prodejnách s oblastním manažerem prodejny. V rámci tohoto setkání budete mít možnost se dozvědět podrobnosti o vybrané pozici.

Druhé kolo s budoucím nadřízeným

Je pro nás důležité, abyste si s budoucím nadřízeným padli do oka, proto se s ním osobně setkáte v rámci druhého kola.

Závěrečné vyhodnocování

Vyrozumění od nás bezprostředně po rozhodnutí dostanou všichni kandidáti, se kterými jsme se v rámci výběrového řízení setkali. Pokud budete Vy tím nejvhodnějším, nadšeně Vás přivítáme na naší lodi :)

A jak konkrétně probíhá výběrové řízení
v jednotlivých částech naší společnosti?

Centrála

  • 1. Pošlete nám CV
  • 2. Telefonní screening – krátký
    kontakt po telefonu, zjištění
    základních informací
  • 3. Pozvání k osobnímu pohovoru s HR, případné testování
  • 4. 2. kolo s příslušným/i manažerem/manažery nebo A/C
  • 5. Rozhodnutí do 10 dnů
  • 6. Nástup
  • 7. Adaptace

Logistika

  • 1. Pošlete nám CV
  • 2. Telefonní screening – krátký
    kontakt po telefonu, zjištění
    základních informací
  • 3. Pozvání k osobnímu setkání
  • 4. Rozhodnutí cca do týdne
  • 5. Nástup
  • 6. Zaškolení

Prodejny

  • 1. Pošlete nám CV
  • 2. Personalisté přepošlou vybrané životopisy na oblastního manažera prodejny
  • 3. Pozvání k osobnímu setkání – probíhá přímo s oblastním manažerem prodejny
  • 4. Druhé kolo – pouze u vedoucích pozic – probíhá i s regionálním ředitelem
  • 5. Rozhodnutí nejpozději do 14ti dnů
  • 6. Nástup
  • 7. Zaškolení
  •  
  •  

Naším cílem je,
aby se u nás všichni kolegové cítili
jako v bavlnce.

Adaptační proces vzdělávání

Jak vypadá adaptace na centrále a v logistice?

  • 1. V Adaptačním kurzu Vás seznámíme s firmou, s její historií, etickým kodexem, organizační strukturou a provozními informacemi.
  • 2. Představíme vám sortiment společnosti, služby zákazníkům, dodavatele a partnery.
  • 3. Navštívíte prodejnu, kde vám představíme její fungování a role kolegů.
  • 4. Podíváte se do call centra a seznámíte se se systémem komunikace se zákazníkem.
  • 5. Následuje prohlídka logistického areálu s odborným výkladem.
  • 6. Absolvujete stáž na prodejně.
  • 7. A případně Vás čekají další zaškolovací aktivity, podle toho, na kterou pozici nastoupíte.

Jak vypadá adaptace na prodejnách?

  • 1. Seznámíme Vás s firmou, její historií, etickým kodexem, organizační strukturou a provozními informacemi.
  • 2. Máme pro Vás připravené prezentace a oblastní manažer prodejny vám vše co potřebujete o společnosti vědět, detailně vysvětlí.
  • 3. Přímo na prodejně nebo servisu Vás zaškolíme tak, abyste mohli samostatně obsluhovat naše klienty.
  • 4. Po zaškolení Vás přezkoušíme, abychom si všichni byli jisti, že už všechno umíte.
  • 5. Vaši nově získanou odbornost oceníme certifikátem odborné způsobilosti.

Vaše vzdělávání adaptací rozhodně nekončí

Zaměstnanci na centrále se účastní různých kurzů zaměřených na odborné, manažerské a měkké dovednosti v souladu s potřebami firmy a samotných zaměstnanců a jejich manažerů

Pro kolegy z prodejen a servisu jsou připraveny kurzy prodejních a komunikačních dovedností a zvládání náročných situací. Nezapomínáme ani na produktová školení a servisní semináře.

Pro všechny také pořádáme průběžná školení na interní IT systémy.

Manažery rozvíjíme v oblasti Leadershipu v naší Mountfield Akademii