5. 2. 2021
Jak u nás probíhá výběrové řízení?
Naším cílem je najít ty správné lidi – takové, kteří se ztotožní s našimi vizemi, do svého budoucího týmu zapadnou a budou chtít posouvat sebe i naši společnost kupředu. A protože to leckdy není nejsnazší cíl, běžně se u nás setkáte s dvoukolovým výběrovým řízením, assessment centry nebo psychometrickými a on-line diagnostikami.
Zaujali jsme Vás?
Najděte svoji práci snů v sekci Volné pozice a zašlete nám svůj životopis. Nezapomeňte vypíchnout praxi, která nejvíce odpovídá pozici, na kterou se hlásíte. Taktéž se nebojte pochlubit svými zájmy, co Vás baví. Vždyť hledáme kolegy, kteří se hodí do našich týmů.
Zaujali jste Vy nás?
Nejpozději do 14-ti dnů pozveme na pohovor ty kandidáty, kteří nejlépe splnili naše požadavky vzhledem ke zvolené pozici. Je možné, že se budeme chtít telefonicky na něco doptat, buďte tedy na příjmu.
První kolo většinou s náborářem
Na prvním kole výběrového řízení se většinou sejdete s naším náborářem, na prodejnách s oblastním manažerem prodejny. V rámci tohoto setkání budete mít možnost se dozvědět podrobnosti o vybrané pozici.
Druhé kolo s budoucím nadřizeným
Je pro nás důležité, abyste si s budoucím nadřízeným padli do oka, proto se s ním osobně setkáte v rámci druhého kola.
Závěrečné vyhodnocování
Vyrozumění od nás bezprostředně po rozhodnutí dostanou všichni kandidáti, se kterými jsme se v rámci výběrového řízení setkali. Pokud budete Vy tím nejvhodnějším, nadšeně Vás přivítáme na naší lodi :)
A jak konkrétně probíhá výběrové řízení
v jednotlivých částech naší společnosti?
Centrála
- Pošlete nám CV
- Telefonní screening – krátký kontakt po telefonu, zjištění základních informací
- Pozvání k osobnímu pohovoru s HR, případné testování
- 2. kolo s příslušným/i manažerem/manažery nebo A/C
- Rozhodnutí do 10 dnů
- Nástup
- Adaptace
logistika
- Pošlete nám CV
- Telefonní screening – krátký kontakt po telefonu, zjištění základních informací
- Pozvání k osobnímu setkání
- Rozhodnutí cca do týdne
- Nástup
- Zaškolení
prodejny
- Pošlete nám CV
- Personalisté přepošlou vybrané životopisy na oblastního manažera prodejny
- Pozvání k osobnímu setkání – probíhá přímo s oblastním manažerem prodejny
- Druhé kolo – pouze u vedoucích pozic – probíhá i s regionálním ředitelem
- Rozhodnutí nejpozději do 14ti dnů
- Nástup
- Zaškolení
Adaptační proces vzdělávání
Jak vypadá adaptace na centrále a v logistice?
- V Adaptačním kurzu Vás seznámíme s firmou, s její historií, etickým kodexem, organizační strukturou a provozními informacemi.
- Představíme vám sortiment společnosti, služby zákazníkům, dodavatele a partnery.
- Navštívíte prodejnu, kde vám představíme její fungování a role kolegů.
- Podíváte se do call centra a seznámíte se se systémem komunikace se zákazníkem.
- Následuje prohlídka logistického areálu s odborným výkladem.
- Absolvujete stáž na prodejně.
- A případně Vás čekají další zaškolovací aktivity, podle toho, na kterou pozici nastoupíte.
Jak vypadá adaptace na prodejnách?
- Seznámíme Vás s firmou, její historií, etickým kodexem, organizační strukturou a provozními informacemi.
- Máme pro Vás připravené prezentace a oblastní manažer prodejny vám vše co potřebujete o společnosti vědět, detailně vysvětlí.
- Přímo na prodejně nebo servisu Vás zaškolíme tak, abyste mohli samostatně obsluhovat naše klienty.
- Po zaškolení Vás přezkoušíme, abychom si všichni byli jisti, že už všechno umíte.
- Vaši nově získanou odbornost oceníme certifikátem odborné způsobilosti.
Vaše vzdělávání adaptací rozhodně nekončí
Zaměstnanci na centrále se účastní různých kurzů zaměřených na odborné, manažerské a měkké dovednosti v souladu s potřebami firmy a samotných zaměstnanců a jejich manažerů
Pro kolegy z prodejen a servisu jsou připraveny kurzy prodejních a komunikačních dovedností a zvládání náročných situací. Nezapomínáme ani na produktová školení a servisní semináře.
Pro všechny také pořádáme průběžná školení na interní IT systémy.
Manažery rozvíjíme v oblasti Leadershipu v naší Mountfield Akademii
Společnost Mountfield a.s. realizuje projekt s názvem Mountfield se vzdělává
s registračním číslem CZ.03.01.03/00/23_047/0002856.
Cílem projektu je vzdělávání vybraných zaměstnanců firmy.
Realizace projektu: 01.08.2024 - 31.07.2026
S kým se u nás setkáte
Ondřej Svoboda
Oblastní manažer prodeje - prodejní centrum Praha 7 Holešovice
Petr Kratochvíl
Předák skupiny
Bohdan Bláha
Vedoucí odboru kopaných bazénů
David linhart
Ředitel e-commerce oddělení
Marek Fíla
Vedoucí oddělení dopravy
Michal Kudrnovský
Ředitel oddělení exportu
Volná místa
Pracuj pro nejlepší firmu v odvětví. Základ našeho úspěchu spočívá v kvalitních zaměstnancích. Jsou to lidé, kteří vědí, co je poctivá práce přinášející konkrétní výsledky. Jsou pečlivě vybíráni a dobře motivováni.
Všechna volná místa