SEZNAMTE SE S ODDĚLENÍM PÉČE O ZÁKAZNÍKA

V oddělení péče o zákazníka zajišťujeme v Mountfieldu kompletní telefonický i písemný styk se zákazníky. Jsme tu v první linii připraveni zodpovědět i ty nejsložitější a nejvšetečnější otázky zákazníků. Každý dotaz je pro nás výzvou. Neexistuje nic, na co bychom nedokázali zákazníkovi odpovědět a když už to náhodou nevíme, odpověď seženeme. Naším krédem, které není jen věta na papíře, ale skutečně vyznávaná hodnota, je opravdu spokojený zákazník. Kromě telefonických hovorů a standardního e-mailu zvládáme s přehledem i on-line chat, facebook a další moderní komunikační kanály.

Pokud chcete začít kariéru u velké nadnárodní společnosti, začněte u nás. Získáte široký přehled, spoustu zkušeností a budete následně doslova lanařeni kolegy z ostatních oddělení, kteří v případě posilování svých týmů hledají vždy nejprve u nás.
 

Co zvládneme?

  • 38 000 telefonátů měsíčně
  • 4 200 písemných dotazů za 30 dní
  • Objednáme Vám zboží rychleji než uděláte objednávku na webu
  • Staráme se o poradnu a recenze na našich webových stránkách
  • Pomůžeme s reklamaci i servisem
  •