1. 2. 2021
Seznamte se s oddělením péče o zákazníka
V oddělení péče o zákazníka zajišťujeme v Mountfieldu kompletní telefonický i písemný styk se zákazníky. Jsme tu v první linii připraveni zodpovědět i ty nejsložitější a nejvšetečnější otázky zákazníků. Každý dotaz je pro nás výzvou. Neexistuje nic, na co bychom nedokázali zákazníkovi odpovědět a když už to náhodou nevíme, odpověď seženeme. Naším krédem, které není jen věta na papíře, ale skutečně vyznávaná hodnota, je opravdu spokojený zákazník. Kromě telefonických hovorů a standardního e-mailu zvládáme s přehledem i on-line chat, facebook a další moderní komunikační kanály.
Pokud chcete začít kariéru u velké nadnárodní společnosti, začněte u nás. Získáte široký přehled, spoustu zkušeností a budete následně doslova lanařeni kolegy z ostatních oddělení, kteří v případě posilování svých týmů hledají vždy nejprve u nás.
Co zvládneme?
- 38 000 telefonátů měsíčně
- 4 200 písemných dotazů za 30 dní
- Objednáme Vám zboží rychleji než uděláte objednávku na webu
- Staráme se o poradnu a recenze na našich webových stránkách
- Pomůžeme s reklamaci i servisem
Volná místa
Pracuj pro nejlepší firmu v odvětví. Základ našeho úspěchu spočívá v kvalitních zaměstnancích. Jsou to lidé, kteří vědí, co je poctivá práce přinášející konkrétní výsledky. Jsou pečlivě vybíráni a dobře motivováni.
Všechna volná místa