Městské elektrokolo City 5.4 (20)
Vyberte si variantu, která vám nejvíce vyhovuje.
Např. 5 900 Kč + 10 x 5 900 Kč
Prémiové městské elektrokolo holandského stylu se středovým motorem a téměř nezničitelnou přehazovačkou Shimano Nexus (7 rychlostí) integrovanou v zadním náboji, která nabízí bezkonkurenční spolehlivost. Protože jsou všechny mechanické části skryté uvnitř náboje, jsou lépe chráněny před deštěm, větrem i prachem, což snižuje potřebu pravidelné údržby a prodlužuje životnost jednotlivých částí přehazovačky.
Tento systém zapouzdřené přehazovačky navíc umožňuje měnit převody i v situaci, kdy kolo stojí. To je užitečné zejména ve městských podmínkách, kde často zastavujete na semaforech nebo v hustém provozu.
Jedná se o model inspirovaný nejmodernějšími trendy městské cyklistiky z Holandska, kde jsou elektrokola s integrovanou přehazovačkou nesmírně populární. Dokonale plynulý chod v každém jízdním režimu zajišťuje středový motor Bafang M200 s točivým momentem 65 Nm.
U tohoto modelu můžete v rámci vyššího komfortu vybírat ze 3 typů baterií lišících se kapacitou a dojezdem. Při volbě té silnější je dojezd elektrokola až 100 km na jedno nabití. V obou případech je baterie plně integrovaná v rámu, což spolu s metalickým lakem ještě podtrhuje elegantní design tohoto elegantního elektrokola.
MTF City 5.4 je vyvinuto speciálně pro jízdy po městech a vesnicích. Jako doma se cítí na silnicích a zpevněných cestách. Dá se s ním spolehlivě dojet na kratší výlet, na návštěvu, do práce, na poštu nebo na malý nákup, protože na nosič, který je ve výbavě, můžete snadno připevnit košík. Nechybí ani světla, blatníky nebo praktický stojánek pro podepření elektrokola v případě nečinnosti. Pohodlně ho zaparkujete bez nutnosti hledat oporu, například strom nebo zábradlí. Světla můžete rozsvěcet i zhasínat snadno za jízdy pomoví ovladače na řídítkách.
Tento model je vhodný pro muže i ženy všech věkových skupin. K dostání je v rámových velikostech 18“ a 20“ a má průměr kol 28“. Díky absenci horní rámové trubky je na něj i velmi snadný nástup.
Elektrokolo nabízí maximální jízdní komfort. Má pohodlné sedlo MTF, dokonalé odpružení při jízdě po menších terénních nerovnostech vám zaručí uzamykatelná odpružená vidlice ZOOM se zdvihem 65 mm. Dokonalý brzdný účinek obstarají hydraulické kotoučové brzdy Shimano.
City 5.4 však má i řadu dalších vychytávek. Ještě lepší úchop řídítek zaručí gripy z imitace kůže. Výšku i sklon řídítek si navíc můžete nastavit podle vlastní potřeby díky nastavitelnému představci. Úroveň motorové asistence (celkem 5 stupňů) regulujete pomocí dvou tlačítek umístěných na řídítkách a všechny důležité údaje o jízdě včetně úrovně asistence vidíte na přehledném LCD displeji s Bluetooth konektivitou.
ČÍM SE E-KOLO PYŠNÍ
Proč TŘI typY baterií?
V rámci vyššího komfortu si u tohoto modelu můžete vybrat ze tří typů baterií lišících se kapacitou a dojezdem, abyste si mohli nakonfigurovat elektrokolo přesně podle Vašich představ. Někdo požaduje co nejdelší dojezd a pak potřebuje baterii vyšší kapacity, jinému stačí dojezd kratší a tím pádem i slabší baterie. Záleží jen na Vaší volbě.
BATERIE MTF PRO ELEKTROKOLO CITY 5.4
Kvalitní a odzkoušené baterie MTF se značkovými články Samsung s technologií Li-Ion nemají „paměťový efekt“, což umožňuje pohodlné dobíjení baterie v kterémkoli okamžiku.
Doporučená baterie AKU MTF GRAND/TOUR/CITY Li-Ion 17,5 AH (630 Wh), s články Samsung, dojezd až 140 km
Alternativní baterie AKU MTF Li-Ion 13 Ah (468 Wh) s články Samsung, dojezd až 100 km
Alternativní baterie AKU MTF Li-Ion 10 Ah (360 Wh) s články Samsung, dojezd až 60 km
STŘEDOVÝ MOTOR BAFANG M200
Nový středový motor od Bafangu s maximálním točivým momentem 65 Nm. Je ještě plynulejší díky kombinaci nylonových a ocelových převodů, a také tišší než jiné konkurenční motory. Váží pouze 3,2 kilogramu, což se pozitivně projeví na hmotnosti elektrokola. Je vhodný do elektrokol, která se pohybují v lehčím a středně těžkém terénu.
Přehledová tabulka středových motorů
Výrobce | Typ motoru | Točivý moment (nm) | Váha (kg) | |||
BAFANG | M510 | 95 | 2,9 |
|
||
BAFANG | M410 | 80 | 3,2 | |||
BAFANG | M500 | 90 | 3,41 | |||
BAFANG | M400 | 75 | 3,68 | |||
BOSCH | Performance CX - SMART | 85 | 2,84 | |||
BOSCH | Performance CX 4. Gen. | 85 | 2,79 | |||
BOSCH | Performance Line | 65 | 3,21 | |||
BOSCH | Active Line / Active Line Plus | 50 | 3,28 | |||
YAMAHA | PW-X3 | 85 | 2,75 | |||
YAMAHA | PW-X2 | 80 | 3,06 | |||
YAMAHA | PW-ST | 70 | 3,41 | |||
YAMAHA | PW-TE | 60 | 3,4 | |||
SHIMANO | EP8 | 85 | 2,57 |
|
||
BROSE | Drive S | 90 | 2,9 | |||
PANASONIC | GX PLUS | 75 | 3,25 | |||
PANASONIC | GX ULTIMATE | 90 | 2,95 |
Dojezd elektrokola
Dojezd je určen množstvím energie „uskladněné“ v baterii. Rozptyl dojezdu je poměrně velký, což je způsobeno podmínkami, za jakých je elektrokolo provozováno. Zásadní vliv na dojezd mají tyto faktory: hmotnost jezdce, profil terénu, stupeň úrovně podpory elektromotoru, styl jízdy i povrch vozovky. Dalšími faktory ovlivňujícími dojezd jsou protivítr, nahuštění pneumatik, okolní teplota, způsob využití přesmykače a přehazovačky apod.
Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Motory této značky patří v celosvětovém měřítku mezi nejrozšířenější. Vynikají především svou spolehlivostí i dlouhou životností. V naší nabídce naleznete jak elektrokola s motorem Bafang v zadním náboji, tak i modely s integrovaným středovým pohonem, kde je na výběr několik typů motorů: Bafang M510 s točivým momentem 95 Nm, nejsilnější motor ve své třídě, nebo Bafang M410, další novinka roku 2022. Na některých modelech můžete najít i středové motory M500, M400 dobře známý jako Max Drive, a také Bafang M200.
Cykloasistence je nová služba pro cyklisty, kteří chtějí mít jistotu, že jejich vyjížďku nic nezabrzdí. Porucha kola nebo karambol občas potká i toho nejlepšího cyklistu. A protože s nepojízdným kolem to moc "nejede", přijedeme na pomoc my. Jde o rychlou pomoc v případě nehody, defektu, vybité baterie nebo dokonce odcizení elektrokola. Více informací o asistenční službě naleznete zde.
V případě dovybavení elektrokola akcelerátorem, nevyhovuje elektrokolo podmínkám provozu na pozemních komunikacích.
* na vyžádání lze provést dodatečnou úpravu přímé asistence bez omezení pro provoz mimo pozemní komunikace.
Dodatečnou úpravu přímé asistence bez omezení provádíme pouze na vyžádání na prodejnách. Elektrokolo s touto úpravou je možné používat pouze na vlastním pozemku nebo na pozemcích k tomu určených. Používání takto upraveného elektrokola není možné na pozemních komunikacích (včetně pozemních komunikací určených výhradně pro cyklisty nebo pro cyklisty a chodce). Úpravou elektrokola může dojít k nadměrnému opotřebení baterie a motoru, ke ztrátě záruky a k poškození výrobku. Prodejce nenese odpovědnost za jakékoli škody spojené s instalací a používáním zařízení. Tato dodatečná úprava elektrokola je zpoplatněna.
Technická specifikace
Hodnocení zákazníků (0)
Dotazy (0)
K tomuto produktu ještě nikdo nenapsal žádný dotaz.