Menu Zavřít
+420 327 777 111 (volejte PO-PÁ 9-18 a SO-NE 9-17)

Trekové elektrokolo Road 3.1 (20)

1 hodnocení
Kód: 4KOE20014
4
1
1
Velikost kol
28"
Velikost rámu
20"
Umístění motoru
zadní motor
Více
Trvale nedostupný produkt
Je nám líto, ale prodej skončil.
Níže uvádíme náhrady za tento produkt.
K produktu můžete potřebovat
Příslušenství Návody

Aktuální náhrady pro Trekové elektrokolo Road 3.1 (20)

Doporučuje

100%
zákazníků
5 hvězdiček
0 %
4 hvězdičky
100 %
3 hvězdičky
0 %
2 hvězdičky
0 %
1 hvězdička
0 %
Technické parametry
Baterie Li-ion 36V/14 Ah (504Wh) SAMSUNG
Hmotnost [kg] 23,8
Max. dojezd [km] 120
Nosnost [kg] 120
Rychlost [km/h] 25
Model 2020
Brzdy TEKTRO C310, V-brzdy
Motor BAFANG 250W/max.500W, v zadním náboji, 32 N.m
Ovládání LCD displej, 5 stupňů asistence
Gripy MTF Comfort
Hlavové složení NECO, polointegrované 1 1/8'', černé
Kazeta SHIMANO MFTZ500 14-28, 7s
Kliky PROWHEEL (48-38-28 zubů), délka klik 170mm
Náboj přední NOVATEC
Náboj zadní zadní motor BAFANG
Pedály Alu, kuličková ložiska
Pláště SCHWALBE Marathon
Poznámka na vyžádání lze provést úpravu přímé asistence bez omezení rychlosti pro provoz mimo pozemní komunikace
Představec MTF stavitelný (31,8, délka 100 mm)
Přehazovačka SHIMANO Altus RD-M310
Přesmykač SHIMANO Altus FD-M313
Řazení SHIMANO Altus SL-M315, 3x7 rychlostí
Ráfky ALEX RIMS, 36H, 622x20
Rám Alu 6061
Řetěz KMC Z7
Řídítka MTF (680 x 31,8 mm)
Sedlo MTF Comfort man
Sedlovka MTF odpružená (27,2 / 300 mm)
Typ trekové
Vidlice ZOOM, zdvih 50mm
Záruka 2 roky
Katalogové číslo 4KOE20014
4KOE20014
Celé parametry

Trekingové elektrokolo vhodné pro milovníky rekreační jízdy. Najdete na něm zadní nábojový motor Bafang a baterii Samsung. Je vhodné na pohodové vyjížďky krajinou, ať už po cyklostezkách, zpevněných cestách nebo silnici. Má průměr kol 28“ a k dostání je v rámových velikostech 18“ a 20“.

Najdete na něm kompletní výbavu pro rekreační jízdu: blatníky, světla, nosič, komfortní sedlo, ale i odpruženou sedlovku.
K tomu značkové komponenty jako přehazovačku Shimano Altus (3 x 7 rychlostí), mechanické brzdy Tektro V-brake s odpojovačem, vidlici Zoom, kliky Prowheel nebo pláště Schwalbe Marathon.

Ovládá se na LCD displeji, kde můžete volit z 5 stupňů asistence. Stojánek a světla zdarma.


Baterie Samsung pro elektrokolo Road 3.1

Značkové a odzkoušené baterie Samsung s technologií Li-Ion nemají „paměťový efekt“, což umožňuje pohodlné dobíjení baterie v kterémkoli okamžiku. 

Standardní baterie SAMSUNG 14 Ah (504 Wh), Dojezd až 120 km
Alternativní baterie SAMSUNG 8,8 Ah (317 Wh), Dojezd až 55 km


Motor v zadním náboji

Zadní elektromotor je ideální volbou s ohledem na poměr ceny a parametry elektrokola. Nejčastěji se tento typ instaluje do skládacích, městských, trekových a krosových elektrokol. Motor zabírá při prvním šlápnutí a nevyžaduje takovou sílu šlapání, takže elektrokola s tímto typem motoru jsou vhodná i pro seniory. Motor v zadním náboji je vhodný spíše na jízdu po silnici a zpevněných cestách nebo v mírném terénu. Ocenit ho mohou také cyklisté, kteří chtějí jezdit občas bez asistence motoru a pomoc elektromotoru využívají jen někdy. Motor disponuje volnoběžkou a neklade při šlapání téměř žádný odpor.


Dojezd elektrokola 

Dojezd je určen množstvím energie „uskladněné“ v baterii. Rozptyl dojezdu je poměrně velký, což je způsobeno podmínkami, za jakých je elektrokolo provozováno. Zásadní vliv na dojezd mají tyto faktory: hmotnost jezdce, profil terénu, stupeň úrovně podpory elektromotoru, styl jízdy i povrch vozovky. Dalšími faktory ovlivňujícími dojezd jsou protivítr, nahuštění pneumatik, okolní teplota, způsob využití přesmykače a přehazovačky apod.


Výrobce motorů Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Motor Bafang vyniká především svojí spolehlivostí, jízda je plynulá a tichá. Patří objemově k větším motorům a je oblíbený pro svoji modulární strukturu, kdy lze z motoru vyjmout samostatně řídící jednotku. Velký podsvícený displej je přehledný a lehce čitelný. V naší nabídce naleznete elektrokola s motorem Bafang v zadním náboji jako i motory s integrovaným středovým pohonem MaxDrive.


Cykloasistence je nová služba pro cyklisty, kteří chtějí mít jistotu, že jejich vyjížďku nic nezabrzdí. Porucha kola nebo karambol občas potká i toho nejlepšího cyklistu. A protože s nepojízdným kolem to moc "nejede", přijedeme na pomoc my. Jde o rychlou pomoc v případě nehody, defektu, vybité baterie nebo dokonce odcizení elektrokola. Více informací o asistenční službě naleznete zde.



 
Zobrazit celý popis

Hodnocení zákazníků (1)

4,0
Abychom zajistili férové hodnocení našich výrobků, mohou se k nim vyjádřit pouze zákazníci, kteří je vlastní.
Eduard 5. 3. 2020
Řek bych, že v dané cenové skupině kterou,jsem pro sebe limitoval 30 000.-Kč. jsem dostal to, co jsem očekával. Neměl jsem žádné předchozí zkušenosti. Za měsíc únor jsem ujel 130 kilometrů a když se ukáže sluníčko, už nasedám aspoň na chvilku. Na první celkové nabití baterie jsem ujel 60 kilometrů i v kopcovém terénu. Po druhém je stav na polovině kapacity a ujeto 40 km po rovině a mírném zvlnění terénu. Trochu mi v přiloženém návodu chyběl popis elektronického ovládání s nějakými doporučeními.
  • Cena Design Zvonek - nejpoužívanější po přehazovačkách a ovládači (lidi chodí jak muly)
  • Mohl být o trochu větší displej Pro motor by mohlo stačit 1,2,3 v kombinaci s přehazovačkami

Dotazy (0)

K tomuto produktu ještě nikdo nenapsal žádný dotaz.

Máte k výrobku nějaký dotaz?
Zeptejte se, my vám rádi odpovíme.