Mountfield oceněn čtenáři Receptáře
První cenu jsme získali v kategorii Zahradní technika a na slavnostním galavečeru ji převzal marketingový ředitel Mountfieldu, ing. Aleš Hrouda.
Vítěze jednotlivých kategorií určili samotní čtenáři Receptáře. Ti rozhodovali, jaké značky jsou podle nich nejdůvěryhodnější a nejoblíbenější. Ceny převzali zástupci celkem dvaceti značek od pana Jacka Saffella, majitele společnosti Tarsago Media Group, která Receptář vydává.
Mountfield zvítězil v kategorii Zahradní technika, 2. místo obsadil v kategorii Zahradní krby, grily a pomyslný bronz získal mezi motorovými pilami s Oleo-Mac a také v kategorii Zahradní nářadí.
Měsíčník Receptář je nejprodávanějším titulem o zahradě a hobby na našem trhu s průměrným prodejem 75 418 kusů. Sběr dat mezi čtenáři se konal v září 2015 dotazníkovou metodou.