Nejdůvěryhodnější značka v kategorii „Zahradní technika“: Mountfield!
15. 11. 2016
Ve čtvrtek 10. listopadu 2016 proběhlo na slavnostním galavečeru v pražském kostele sv. Anny vyhlášení vítězů již 2. ročníku soutěže „Nejdůvěryhodnější značka roku 2016“.
Nový a jediný marketingový program na českém trhu, který monitoruje a oceňuje značky, ve které mají čeští spotřebitelé důvěru, pořádá skupina Atoz Marketing Services.
Do rozsáhlé ankety „Nejdůvěryhodnější značka“ vedené agenturou STEM/MARK se zapojilo 4000 respondentů. Hodnoceno bylo téměř 600 značek v 60 kategoriích.
V každé kategorii pak zvítězila jen jedna nejdůvěryhodnější značka. A jak se dle výsledků znovu ukázalo, česká tradice a také důvěra ve značku, jsou důležitými a rozhodujícími ukazateli při nákupu českých spotřebitelů.
Naše společnost tak získala ocenění jako Nejdůvěryhodnější značka 2016 v kategorii „Zahradní technika“. Tohoto prvenství si velmi vážíme. Ceníme si ho o to více, že je postaveno na Vaší důvěře!
Děkujeme za Vaši podporu.
Do rozsáhlé ankety „Nejdůvěryhodnější značka“ vedené agenturou STEM/MARK se zapojilo 4000 respondentů. Hodnoceno bylo téměř 600 značek v 60 kategoriích.
V každé kategorii pak zvítězila jen jedna nejdůvěryhodnější značka. A jak se dle výsledků znovu ukázalo, česká tradice a také důvěra ve značku, jsou důležitými a rozhodujícími ukazateli při nákupu českých spotřebitelů.
Naše společnost tak získala ocenění jako Nejdůvěryhodnější značka 2016 v kategorii „Zahradní technika“. Tohoto prvenství si velmi vážíme. Ceníme si ho o to více, že je postaveno na Vaší důvěře!
Děkujeme za Vaši podporu.