Skládací elektrokolo Fold 1.1 - Power
Níže uvádíme podobné produkty.
Vyberte si variantu, která vám nejvíce vyhovuje.
Např. 3 482 Kč + 10 x 3 482 Kč
Podobné produkty pro Skládací elektrokolo Fold 1.1 - Power
Velikost rámu | 15" |
---|---|
Rám | Alu 6061 |
Motor | BAFANG 250W/max.500W, v zadním náboji, 32 N.m |
Baterie | Li-ion 36V/16 Ah (576Wh) SAMSUNG |
---|---|
Rychlost [km/h] | 25 |
Ovládání | LED displej, 5 stupňů asistence |
Nosnost [kg] | 120 |
Vidlice | ZOOM |
Kliky | PROWHEEL (38 zubů), délka klik 152mm |
Přehazovačka | SHIMANO Tourney RD-TY300D |
Řazení | SHIMANO SL-RS45-R, 7 rychlostí |
Přesmykač | ne |
Kazeta | SHIMANO MFTZ500 14-28, 7s |
Řetěz | KMC Z7 |
Brzdy | TEKTRO C310, V-brzdy |
Náboj přední | NOVATEC |
Náboj zadní | zadní motor BAFANG |
Ráfky | ALEX RIMS, 36H, 406x20 |
Pláště | SCHWALBE Marathon / CST |
Pedály | PVC, skládací |
Gripy | MTF |
Řídítka | MTF Folding Bike (600 x 25,4 mm) |
Představec | MTF Folding (25,4 x 110 mm, délka 40 mm) |
Hlavové složení | NECO, závitové 1 1/8'' Fe, černé |
Sedlovka | MTF (27,2 / 300 mm) |
Sedlo | MTF Comfort+ |
Typ | skládací |
Výška jezdce [cm] | 155-195 |
Max. dojezd [km] | 130 |
Hmotnost [kg] | 22,7 |
Záruka | 2 roky |
Katalogové číslo | 4KOE20002 |
Skládačka s výkonnější baterií Samsung (kapacita 16 Ah) a zadním nábojovým motorem vhodná zejména na delší cesty po městech a vesnicích. Snadné složení během chvíle. Skvělá volba i pro osoby menšího vzrůstu. Má průměr kol 20“ a je k dostání v rámové velikosti 15“.
Najdete na ní přehazovačku Shimano Tourney se sedmi rychlostmi, mechanické brzdy Tektro V-brake s odpojovačem, pohodlné sedlo, značkové pláště, blatníky i nosič.
K tomto elektrokolu dostáváte zdarma stojánek i světla. Úroveň asistence elektromotoru nastavujete na LED displeji (5 stupňů asistence).
Baterie Samsung pro elektrokolo Fold 1.1 Power
Značkové a odzkoušené baterie Samsung s technologií Li-Ion nemají „paměťový efekt“, což umožňuje pohodlné dobíjení baterie v kterémkoli okamžiku.
Standardní baterie Samsung 16 Ah (576 Wh), Dojezd až 130 km
Alternativní baterie Samsung 11 Ah (396 Wh), Dojezd až 60 km
Motor v zadním náboji
Zadní elektromotor je ideální volbou s ohledem na poměr ceny a parametry elektrokola. Nejčastěji se tento typ instaluje do skládacích, městských, trekových a krosových elektrokol. Motor zabírá při prvním šlápnutí a nevyžaduje takovou sílu šlapání, takže elektrokola s tímto typem motoru jsou vhodná i pro seniory. Motor v zadním náboji je vhodný spíše na jízdu po silnici a zpevněných cestách nebo v mírném terénu. Ocenit ho mohou také cyklisté, kteří chtějí jezdit občas bez asistence motoru a pomoc elektromotoru využívají jen někdy. Motor disponuje volnoběžkou a neklade při šlapání téměř žádný odpor.
Dojezd elektrokola
Dojezd je určen množstvím energie „uskladněné“ v baterii. Rozptyl dojezdu je poměrně velký, což je způsobeno podmínkami, za jakých je elektrokolo provozováno. Zásadní vliv na dojezd mají tyto faktory: hmotnost jezdce, profil terénu, stupeň úrovně podpory elektromotoru, styl jízdy i povrch vozovky. Dalšími faktory ovlivňujícími dojezd jsou protivítr, nahuštění pneumatik, okolní teplota, způsob využití přesmykače a přehazovačky apod.
Výrobce motorů Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Motor Bafang vyniká především svojí spolehlivostí, jízda je plynulá a tichá. Patří objemově k větším motorům a je oblíbený pro svoji modulární strukturu, kdy lze z motoru vyjmout samostatně řídící jednotku. Velký podsvícený displej je přehledný a lehce čitelný. V naší nabídce naleznete elektrokola s motorem Bafang v zadním náboji jako i motory s integrovaným středovým pohonem MaxDrive.
Cykloasistence je nová služba pro cyklisty, kteří chtějí mít jistotu, že jejich vyjížďku nic nezabrzdí. Porucha kola nebo karambol občas potká i toho nejlepšího cyklistu. A protože s nepojízdným kolem to moc "nejede", přijedeme na pomoc my. Jde o rychlou pomoc v případě nehody, defektu, vybité baterie nebo dokonce odcizení elektrokola. Více informací o asistenční službě naleznete zde.
V případě dovybavení elektrokola akcelerátorem, nevyhovuje elektrokolo podmínkám provozu na pozemních komunikacích.