Provádíte opravy strojů zakoupených u jiných prodejců?
Přestože v rámci programu péče o zákazníky vybudovala společnost Mountfield v České republice bezkonkurenčně širokou a dostupnou síť vlastních servisních středisek, opravy strojů zakoupených u jiných prodejců neprovádíme. Na stroje zakoupené u jiných prodejců nemáme k dispozici technické podklady, originální náhradní díly apod.
Informaci, kde je možné provést opravu výrobku, Vám musí podat Váš prodejce. Výjimku tvoří stroje s motory Briggs&Stratton. Na všech servisech zajišťujeme záruční i pozáruční servis a veškeré originální náhradní díly. Pokud je motor osazený na výrobku, jehož servis neprovádíme, provedeme potřebné úkony pouze na samotném motoru.

 

Je nutné se na servis zahradního stroje objednat?
Jakýkoliv výrobek můžete přinést do servisu na prohlídku, údržbu nebo opravu bez předchozího objednání.

 

Provádíte servis na počkání?
Jednoduché servisní úkony, jako je např. broušení řetězu motorové pily, výměny filtrů a svíček apod. se snažíme provádět našim zákazníkům na počkání. Složitější servisní zásahy, které vyžadují ze strany servisního technika více času, není možné provádět na počkání.

 

Jaký je termín na vyřízení opravy?
Velmi dobře si uvědomujeme, že výrobek máte proto, aby Vám sloužil. Veškeré opravy se proto snažíme provádět v co možná nejkratším termínu, obvykle v rámci několika dnů.  Ve špičce sezóny (zpravidla od dubna do července) mohou být však termíny delší, s ohledem na množství servisních zakázek na našich servisech. Proto našim zákazníkům doporučujeme absolvovat pravidelné posezonní prohlídky a údržby strojů, které probíhají mimo hlavní sezónu. Absolvováním posezónní prohlídky a údržby se výrazně snižuje riziko výskytu závady v hlavní sezóně, což může ušetřit nemalé nepříjemnosti.

 

Jaká bude cena opravy?
Předběžnou cenu opravy stanoví přijímací technik servisu na základě fyzické prohlídky stroje. Podrobný rozpočet opravy vypracuje servisní technik po příjmu stroje do servisu.

 

Na co se vztahuje záruka?
Společnost Mountfield jako solidní prodejce přijímá odpovědnost za všechny vady výrobní nebo materiálové povahy, které se v době zákonné záruční lhůty (2 roky) nebo prodloužené záruční lhůty (7 let) vyskytnou na zboží. Záruční doba platí samozřejmě pro všechny součásti a díly stroje resp. zboží. Je-li však v důsledku např. běžného provozu výrobek opotřeben nebo v důsledku mechanického působení nebo nesprávného používání poškozen, pak to nelze považovat za vadu výrobku. Za takové poškození nemůžeme odpovídat a věc tedy nemůže být opravena v rámci záruky bezplatně.

 

Jak reklamovat výrobek?
Pokud se domníváte, že výrobek má vadu výrobní nebo materiálové povahy, obraťte se bezodkladně na nejbližší servisní středisko Mountfield, uplatněte reklamaci a předejte výrobek k posouzení. Spolu s reklamovaným výrobkem je nutné předložit potvrzený záruční list nebo doklad o koupi. Po uplynutí 2 let záruky je nutné předložit potvrzený záruční list.

 

Je prodloužená záruční doba podmíněna absolvováním bezplatných posezonních prohlídek?
Prodloužená (7 letá) záruční doba není podmíněna absolvováním pravidelných posezonních prohlídek. Výjimku představují zahradní traktory, dvoustupňové sněhové frézy a mulčovače. Pro uchování prodloužené záruky musí majitelé zahradních traktorů, dvoustupňových sněhových fréz a mulčovačů  posezónní prohlídky pravidelně absolvovat.

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Kontaktujte nás.