Horské elektrokolo Mount 5.4 (19)

1 hodnocení
Kód: 4KOE23020
5
1
1
29" Velikost kol
19" Velikost rámu
středový motor Umístění motoru
47 500 Kč
23 490 Kč
(ceny bez baterie)
Vyberte baterii:
20 200 Kč
17 990 Kč
23 400 Kč
20 990 Kč
27 800 Kč
24 990 Kč
Koupit na splátky
Vyberte si variantu, která vám nejvíce vyhovuje.
Např. 2 349 Kč + 10 x 2 349 Kč
Essox kalkulačka piktogram SPOČÍTAT

Doporučuje

100%
zákazníků
5 hvězdiček
100 %
4 hvězdičky
0 %
3 hvězdičky
0 %
2 hvězdičky
0 %
1 hvězdička
0 %
PROČ SI HO ZAMILUJETE

Horské elektrokolo se středovým motorem, u něhož můžete zvolit z rámových velikostí 19“ a 21“. Jedná se o devětadvacítku určenou zejména na pohodové výlety po cyklostezkách a zpevněných cestách pro cyklisty, kteří preferují spíše turistický styl jízdy.

Elektrokolo pohání středový motor Bafang M200. Disponuje maximálním točivým momentem 65 Nm a má tlakový (torzní) snímač. Ten snímá sílu, jakou se opíráte do pedálů a díky tomu vám v daném režimu asistence dává přesně takovou podporu, jakou skutečně potřebujete.
U tohoto modelu si můžete vybrat ze čtyř typů značkových baterií Samsung s dojezdem až 200 km. Ve všech případech je baterie plně integrovaná v rámu.
Ze značkových komponentů na Mount 5.4 najdete devítirychlostní přehazovačku Shimano Altus, uzamykatelnou odpruženou vidlici SR Suntour nebo hydraulické kotoučové brzdy Shimano BR-MT 201.

Úroveň motorové asistence si regulujete na přehledném LCD displeji (na výběr celkem 5 stupňů). Tento displej zároveň funguje i jako klasický cyklocomputer, takže ukazuje i aktuální rychlost, dobu jízdy, hodiny, ujeté kilometry atd.


ČÍM SE E-KOLO PYŠNÍ

 

SR Suntour

Na e-kole najdete uzamykatelnou odpruženou vidlici SR Suntour.





 

5 stupňů motorové asistence

Úroveň motorové asistence si regulujete na přehledném LCD displeji (na výběr celkem 5 stupňů). Tento displej zároveň funguje i jako klasický cyklocomputer, takže ukazuje i aktuální rychlost, dobu jízdy, hodiny, ujeté kilometry atd.

BAFANG M200

Elektrokolo pohání středový motor Bafang M200. Disponuje maximálním točivým momentem 65 Nm a má tlakový (torzní) snímač.



 

Kvalitní SHIMANO BR-MT 201

Disponuje hydraulickými kotoučovými brzdami Shimano BR-MT 201.




 

 

K tomuto modelu dostáváte stojánek ZDARMA.



PROČ ČTYŘI TYPY BATERIÍ?

V rámci vyššího komfortu si u tohoto modelu můžete vybrat dokonce ze čtyř typů baterií! Liší se kapacitou a dojezdem, abyste si mohli nakonfigurovat elektrokolo přesně podle Vašich představ. Někdo požaduje co nejdelší dojezd, a pak potřebuje baterii vyšší kapacity, jinému stačí dojezd kratší a tím pádem i slabší baterie. Záleží jen na Vaší volbě. Pokud si vyberete nejsilnější baterii s kapacitou 25 Ah, můžete s tímto elektrokolem ujet na jedno nabití až 200 km!


Baterie SAMSUNG pro elektrokolo mount 5.4

Doporučená SAMSUNG 14,5 Ah (522 Wh), dojezd až 110 km
Alternativní SAMSUNG 17,5 Ah (630 Wh), dojezd až 140 km
Alternativní SAMSUNG 20 Ah (720 Wh) , dojezd až 160 km
Alternativní SAMSUNG 25 Ah (900 Wh), dojezd až 200 km


STŘEDOVÝ MOTOR BAFANG M200

Nový středový motor od Bafangu s maximálním točivým momentem 65 Nm. Je ještě plynulejší díky kombinaci nylonových a ocelových převodů, a také tišší než jiné konkurenční motory. Váží pouze 3,2 kilogramu, což se pozitivně projeví na hmotnosti elektrokola. Je vhodný do elektrokol, která se pohybují v lehčím a středně těžkém terénu.

Přehledová tabulka středových motorů

Výrobce Typ motoru Točivý moment (nm) Váha (kg)  
BAFANG M510 95 2,9
Nejsilnější motor
BAFANG M410 80 3,2  
BAFANG M500 90 3,41  
BAFANG M400 75 3,68  
BOSCH Performance CX - SMART 85 2,84  
BOSCH Performance CX 4. Gen. 85 2,79  
BOSCH Performance Line 65 3,21  
BOSCH Active Line / Active Line Plus 50 3,28  
YAMAHA PW-X3 85 2,75  
YAMAHA PW-X2 80 3,06  
YAMAHA PW-ST 70 3,41  
YAMAHA PW-TE 60 3,4  
SHIMANO EP8 85 2,57
Nejlehčí motor
BROSE Drive S 90 2,9  
PANASONIC GX PLUS 75 3,25  
PANASONIC GX ULTIMATE 90 2,95  

Dojezd elektrokola 

Dojezd je určen množstvím energie „uskladněné“ v baterii. Rozptyl dojezdu je poměrně velký, což je způsobeno podmínkami, za jakých je elektrokolo provozováno. Zásadní vliv na dojezd mají tyto faktory: hmotnost jezdce, profil terénu, stupeň úrovně podpory elektromotoru, styl jízdy i povrch vozovky. Dalšími faktory ovlivňujícími dojezd jsou protivítr, nahuštění pneumatik, okolní teplota, způsob využití přesmykače a přehazovačky apod.


Bafang je jedním z největších výrobců komponentů pro elektrokola na světě. Motory této značky patří v celosvětovém měřítku mezi nejrozšířenější. Vynikají především svou spolehlivostí i dlouhou životností. V naší nabídce naleznete jak elektrokola s motorem Bafang v zadním náboji, tak i modely s integrovaným středovým pohonem, kde je na výběr několik typů motorů: Bafang M510 s točivým momentem 95 Nm, nejsilnější motor ve své třídě, nebo Bafang M410, další novinka roku 2022. Na některých modelech můžete najít i středové motory M500, M400 dobře známý jako Max Drive, a také Bafang M200.


Cykloasistence je nová služba pro cyklisty, kteří chtějí mít jistotu, že jejich vyjížďku nic nezabrzdí. Porucha kola nebo karambol občas potká i toho nejlepšího cyklistu. A protože s nepojízdným kolem to moc "nejede", přijedeme na pomoc my. Jde o rychlou pomoc v případě nehody, defektu, vybité baterie nebo dokonce odcizení elektrokola. Více informací o asistenční službě naleznete zde.




V případě dovybavení elektrokola akcelerátorem, nevyhovuje elektrokolo podmínkám provozu na pozemních komunikacích.

*  na vyžádání lze provést dodatečnou úpravu přímé asistence bez omezení pro provoz mimo pozemní komunikace. 
Dodatečnou úpravu přímé asistence bez omezení provádíme pouze na vyžádání na prodejnách. Elektrokolo s touto úpravou je možné používat pouze na vlastním pozemku nebo na pozemcích k tomu určených. Používání takto upraveného elektrokola není možné na pozemních komunikacích (včetně pozemních komunikací určených výhradně pro cyklisty nebo pro cyklisty a chodce). Úpravou elektrokola může dojít k nadměrnému opotřebení baterie a motoru, ke ztrátě záruky a k poškození výrobku. Prodejce nenese odpovědnost za jakékoli škody spojené s instalací a používáním zařízení. Tato dodatečná úprava elektrokola je zpoplatněna.

Technická specifikace

Ostatní
Baterie 1 SAMSUNG, Li-ion 36V/14,5 Ah (522 Wh), dojezd 110 km
Baterie 2 SAMSUNG, Li-ion 36V/17,5 Ah (630 Wh), dojezd 140 km
Baterie 3 SAMSUNG, Li-ion 36V/20 Ah (720 Wh), dojezd 160 km
Baterie 4 SAMSUNG, Li-ion 36V/25 Ah (900 Wh), dojezd 200 km
Brzdy SHIMANO BR-MT201, Hydraulické kotoučové
Dráty SAPIM, zesílené pro stabilní výplet (14G, průměr 2 mm), nerezový černý
Garanční prohlídka - dobrovolná Yes
Gripy MTF SportGrip
Hlavové složení NECO, polointegrované 1 1/8'', černé
Hmotnost bez baterie [kg] 19,3
Kazeta SHIMANO CSHG400 11-32, 9s
Kliky BAFANG (32 zubů), délka klik 170mm
Motor BAFANG M200 250W/max.500W, středový motor s tlakovým snímačem, 65 N.m
Nabíječka MTF 36V / 3A
Náboj přední NOVATEC D761DSE
Náboj zadní NOVATEC D762TSE
Nosnost [kg] 120
Ovládání Přehledný LCD displej, 5 stupňů asistence (možnost volby 9 stupňů asistence)
Pedály Alu, kuličková ložiska
Pláště CST PATROL 29*2,4
Představec MTF Sport (31,8, délka 60 mm)
Přehazovačka SHIMANO Altus RD-M2000
Řazení SHIMANO Altus SL-M2010, 9 rychlostí
Ráfky ALEX RIMS, 36H, 622x21
Rám Alu, velikost rámu 19"
Řídítka MTF Sport (740 x 31,8 mm)
Rychlost [km/h] S přímou asistencí do 25km/h (dle vyhlášky)*
Sedlo MTF NoPressure Sport
Sedlovka MTF (30,4 / 400 mm)
Typ horské
Umístění motoru středový motor
Velikost kol 29"
Velikost rámu 19"
Vidlice SR SUNTOUR XCT HLO, zdvih 100 mm
Návod na použití Stáhnout zde
Návod na použití Stáhnout zde
Katalogové číslo: 4KOE23020 4KOE23020

Náhradní díly (2)

SHIMANO brzda přední MT200
Katalogové číslo MTFAMT200KLFPRA100
Skladem > 5 kusů
Skladem ve 3 prodejnách
890 Kč
801 Kč a 178 bodů
DISPLEJ DP C10 CAN
Katalogové číslo MTFDPC10CAN
Skladem > 5 kusů
Skladem ve 4 prodejnách
2 690 Kč
2 421 Kč a 538 bodů

Příslušenství

Hodnocení zákazníků (1)

5,0
Abychom zajistili férové hodnocení svých produktů, mohou výrobek hodnotit pouze naši zákazníci, kteří jej skutečně zakoupili. Bližší informace o recenzích naleznete ZDE.
Petr 16. 7. 2023
Nemám rád kopce a přitom jsou všude kolem. Dříve jsem jezdil na obyč. horákovi a některé kopce jsem vyjel a jiné ne. Po horách bych nejezdil už vůbec. Elektrokolo je podara, do kopce mi pomáhá, takže už mi kopec netrvá 30 minut, ale pouze desetinu času a navíc nejsem po vystoupání zničený. Na rovině nebo malém stoupání mohu bez asistence makat jako dříve,a to mi vyhovuje. Teprve teď jsem začal být nadšený do výletů na kole, protože máme s manželkou, která je o poznání slabší, díky elektrokolům stejné šance držet se spolu, aniž by ona musela být vyčerpaná a mít chuť to zabalit.
  • Umožňuje stejné vyžití jako na obyčejném kole, ale eliminuje rozladění z kopců.
  • Je třeba zajistit lepší zabezpečení v terénu a mít kolo rozumně pojištěné. Při opouštění zabezpečeného kola je dobré pořídit mobilem fotografii, která pak může být pro pojišťovnu, v případě odcizení, použita jako důkaz o zabezpečení kola před jeho opuštěním.

Dotazy (0)

K tomuto produktu ještě nikdo nenapsal žádný dotaz.

Máte k výrobku nějaký dotaz?
Zeptejte se, my vám rádi odpovíme.