Jak se rodí elektrokola MTF? Nahlédněte za oponu…
2. 9. 2019
Elektrokola MTF vám dělají radost už několik měsíců. Zajímá vás, jak probíhá jejich montáž? Necháme vás v naší fotoreportáži nahlédnout přímo do továrny! Všechno je vysoce odborná ruční práce, která probíhá pod supervizí našich zaměstnanců. Žádná pásová výroba!
Příprava kompletace elektrokola MTF začíná tím, že se v předvýrobě do rámu nasadí hlavové složení, vidlice s představcem a následně si elektrokolo přebírají mechanici, kteří ho celé dávají dohromady a pečlivě kontrolují funkčnost všech komponentů.
Jako první probíhá montáž řídítek, pak se nasadí sedlovka a připevní sedlo. Poté přichází nasazení kol, která už jsou na pláštích, je na nich kazeta a našroubované kotoučové brzdy.
Klíčovou fází je instalace elektromotoru. Nejprve se rámem protáhnou všechny potřebné kabely, na řídítka se umísti displej a namontuje se motor. Jako poslední se nasadí baterie. Následně mechanik vyzkouší zapojení celé elektroinstalace. Ve finální fázi se na řídítka namontují brzdy, řazení a madla.
Poté přichází další fáze, a sice napojení motoru na diagnostiku. Přes počítač se do něj nainstaluje nejnovější verze softwaru a elektrokolo přebírá přísný výstupní technik. Ten znovu pečlivě zkontroluje fungování pohonu a také funkčnost přehazovačky, brzd, vidlice, vycentrování kol a dalších komponentů. A je hotovo.
Pak už následuje proces balení. Aby bylo elektrokolo skladné, sundá se přední kolo a otočí řídítka. Celé se zabalí a dá do krabice. Poslední fází je transport do hlavního skladu Mountfieldu a odtud už elektrokola putují přímo do prodejen.
Tam probíhá finální smontování a kontrola. Otočí se řídítka, namontuje se přední kolo a pedály. Specialista na elektrokola pak znovu kontroluje funkce brzd a kotoučů, přehazovačky, vidlice, počítače a samozřejmě motoru.
Poslední cesta už vede k vám, našim zákazníkům.
Jako první probíhá montáž řídítek, pak se nasadí sedlovka a připevní sedlo. Poté přichází nasazení kol, která už jsou na pláštích, je na nich kazeta a našroubované kotoučové brzdy.
Klíčovou fází je instalace elektromotoru. Nejprve se rámem protáhnou všechny potřebné kabely, na řídítka se umísti displej a namontuje se motor. Jako poslední se nasadí baterie. Následně mechanik vyzkouší zapojení celé elektroinstalace. Ve finální fázi se na řídítka namontují brzdy, řazení a madla.
Poté přichází další fáze, a sice napojení motoru na diagnostiku. Přes počítač se do něj nainstaluje nejnovější verze softwaru a elektrokolo přebírá přísný výstupní technik. Ten znovu pečlivě zkontroluje fungování pohonu a také funkčnost přehazovačky, brzd, vidlice, vycentrování kol a dalších komponentů. A je hotovo.
Pak už následuje proces balení. Aby bylo elektrokolo skladné, sundá se přední kolo a otočí řídítka. Celé se zabalí a dá do krabice. Poslední fází je transport do hlavního skladu Mountfieldu a odtud už elektrokola putují přímo do prodejen.
Tam probíhá finální smontování a kontrola. Otočí se řídítka, namontuje se přední kolo a pedály. Specialista na elektrokola pak znovu kontroluje funkce brzd a kotoučů, přehazovačky, vidlice, počítače a samozřejmě motoru.
Poslední cesta už vede k vám, našim zákazníkům.
Ostatní také zajímá
Mohlo by vás zajímat
Tipy pro vás
21 000 Kč
29 000 Kč
45 000 Kč
38 000 Kč
43 000 Kč
67 000 Kč