O společnosti

Ocenění

Jsme držiteli nejprestižnějších cen, jaké může úspěšná firma obdržet. Světových i domácích. Protože už 27 let pečlivě nasloucháme našim zákazníkům.

Naše nejvýznamnější ocenění:

Nejdůvěryhodnější značka: 2016 i 2017

Nejdůvěryhodnější značka

Rozsáhlá spotřebitelská anketa společnosti STEM/MARK, vycházející z odpovědí reprezentativního vzorku 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili 600 značek v 60 kategoriích. Mountfield se v roce 2017 stejně jako v roce předchozím umístil na první příčce, a to v kategorii zahradní technika.

Žebříček CZECH TOP 100: několik prvenství

CZECH TOP 100

V tomto žebříčku jsme od roku 2000 obsadili již sedmkrát 1. místo v kategorii Maloobchod-velkoobchod. Vedle toho jsme byli osmkrát zahrnuti do elitní stovky nejobdivovanějších firem v České republice.

Globální cena CZECH SUPERBRANDS 2016, 2017 a 2018

CZECH SUPERBRANDS

Titul Czech Superbrands je znakem zcela výjimečného postavení značky na lokálním trhu. Toto ocenění jsme získali poprvé v roce 2016 a následně i v letech 2017 a 2018. Titul získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením, jehož součástí je i spotřebitelský průzkum agentury GfK. Konečné slovo při udělování titulu Superbrands v daném roce má mezinárodní odborná komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu, kteří hodnotí značky podle předem daných kritérií, jakými jsou známost, budování brandu, inovace či prestiž. Do hodnocení se nelze přihlásit, firmy jsou vybírány na základě dosažených výsledků, chování, povědomí a zákaznické zkušenosti.

Ocenění FAIR PLAY „100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017“

FAIR PLAY „100 nejlepších zákaznických zkušeností v Česku 2017“

Mimořádné ocenění, jež jsme získali na základě studie společnosti KPMG. Studie měřila zákaznickou zkušenost v 6 oblastech: integrita (vše, co firma dělá proto, aby se zákazník cítil být na prvním místě), řešení problémů (jak se firma dokáže postavit k řešení nastalých problémů), očekávání (schopnost firmy porozumět, nastavit a řídit očekávání svých zákazníků), čas a úsilí (náročnost zákazníkovy interakce s firmou), empatie a personalizace. Sběr dat probíhal u vzorku 5 000 respondentů, kteří hodnotili celkem 220 firemních značek v 9 odvětvích. Ze segmentu blízkého našemu zaměření figurují s námi mezi stovkou nejlepších pouze velké hobby řetězce, z nichž jen jeden se umístil pár příček před námi.

Každoroční ocenění na Pražském hradě: ČESKÝCH 100 NEJLEPŠÍCH

Českých 100 nejlepších

V prestižní anketě Českých 100 nejlepších, vyhlašované každoročně na Pražském hradě za účasti největších osobností českého byznysu a politiky, se objevujeme již od roku 1998. V roce 2013 jsme zde obsadili 8. příčku, v roce 2014 jsme se posunuli na 5. místo a v letech 2016 a 2017 jsme vystoupali již na excelentní 4. pozici. Pořadí za rok 2017 na prvních místech: 1. Škoda Auto, 2. Kooperativa pojišťovna, 3. Karlovarské minerální vody, 4. Mountfield.

Čtenáři Receptáře doporučují

Čtenáři Receptáře doporučují Mountfield

Obzvláště si vážíme ocenění Čtenáři Receptáře doporučují, protože jde o mínění lidí, kteří pro nás hlasovali na základě vlastních zkušeností s našimi produkty. Veřejnost nás v letech 2010 až 2012 zvolila za vítěze v kategoriích Nejlepší zahradní bazén a Nejlepší zahradní technika, v roce 2012 jsme navíc získali prvenství v kategorii Bazénová chemie a také jsme obsadili třetí příčku v kategorii Zahradní ruční nářadí. V roce 2016 jsme obdrželi skvělé ocenění v kategorii Zahradní technika, toto ocenění jsme v roce 2017 obhájili.

… a další ceny a ocenění

Zlatá pecka

Zcela zvláštní místo patří v pomyslné Síni slávy certifikátům a diplomům od dodavatelů, jež potvrzují kvalitu a obchodní schopnosti naší společnosti a oceňují mimořádně přínosnou spolupráci. Tyto diplomy nás těší tím více, že jsou od světových výrobců na absolutní špici mezi konkurencí, jejichž filozofie se zakládá na kvalitě a technologických inovacích. Za všechny jmenujme například Emak nebo Toro.

Úspěchů jsme dosáhli i na poli marketingu a reklamy, když jsme například v letech 1998 a 2012 získali prestižní ocenění Zlatá pecka (billboard a televizní spot), pořádané Asociací českých reklamních agentur a marketingové komunikace.